Obchodné podmienky
Rezervácia termínu je záväzná
Po potvrdení rezervácie je termín považovaný za záväzný. Akékoľvek zmeny je potrebné oznámiť čo najskôr. Rezervácia termínu je vytvorená pre konkrétnu osobu. Ak má na termín prísť iná osoba, je nevyhnutné sa na tejto zmene vopred dohodnúť so salónom.
Storno poplatok
Ak klient informuje o zrušení termínu neskôr ako 24 hodín pred termínom, bude mu účtovaný storno poplatok vo výške 50% ceny služby. Tento poplatok pokrýva časové a materiálové náklady, ktoré salónu vznikajú pri príprave na službu. V prípade, že sa klient nedostaví bez predchádzajúceho informovania, bude účtovaný poplatok vo výške 100 % ceny služby. Výška týchto poplatkov je odôvodnená tým, že zrušený termín bez včasného oznámenia nie je možné obsadiť iným klientom, čo spôsobuje okrem iného značnú finančnú stratu.
Ak klient opakovane ruší termíny alebo sa opakovane nedostaví na termíny, vyhradzujem si právo tomuto klientovi už viac neposkytnúť termín.
Zdravotný stav klienta
Klient je povinný presunúť svoj termín, ak sa necíti dobre alebo vykazuje príznaky ochorenia. V prípade, že klient príde na termín chorý, mám právo odmietnuť vykonanie služby. V takom prípade je klient povinný uhradiť storno poplatok v súlade s podmienkami uvedenými vyššie.
Čas príchodu na termín
Prosím klientov, aby prišli na dohodnutý termín načas. V prípade meškania dlhšieho ako 10 minút si vyhradzujem právo skrátiť alebo zrušiť službu. Ak dôjde k meškaniu zo strany salónu, preberám za to plnú zodpovednosť. Klient má v takom prípade právo zrušiť danú rezerváciu bez povinnosti uhradiť storno poplatok.
Informovanie o alergiách a kontraindikáciách
Klient je povinný poskytnúť informácie o akýchkoľvek alergiách, zdravotných problémoch alebo kontraindikáciách, ktoré by mohli ovplyvniť vykonanie služby.
Právo odmietnuť vykonanie služby
Vyhradzujem si právo odmietnuť klienta v prípade, že existujú objektívne dôvody, ktoré môžu ovplyvniť kvalitu poskytovanej služby, bezpečnosť klienta alebo personálu, alebo ak by mohlo dôjsť k porušeniu etických zásad salónu. Toto rozhodnutie sa zakladá výlučne na odbornom posúdení a dodržiavaní zákonných povinností.
Doplnkové služby počas ošetrenia
V prípade záujmu o doplnkové služby nad rámec rezervácie je potrebné o tejto požiadavke informovať pred začiatkom ošetrenia. Ich dostupnosť závisí od časových možností a kapacít.
Darčekové poukazy
Darčekové poukazy zakúpené v salóne alebo cez webovú stránku sú platné 12 mesiacov od zakúpenia. Po uplynutí doby platnosti darčekového poukazu klient stráca nárok na poskytnutie práva vyplývajúceho z darčekového poukazu bez nároku na vrátenie zaplatenej sumy. V prípade, že klient nemôže využiť poukaz v stanovenom termíne, môže byť na základe vopred komunikovanej žiadosti poskytnutá výnimka o predĺžení platnosti poukazu. Táto výnimka môže byť udelená v prípade opodstatnených dôvodov a musí byť komunikovaná dostatočne vopred pred uplynutím platnosti poukazu. Každá žiadosť o predĺženie platnosti bude posúdená individuálne.
Hodnota darčekového poukazu ani jeho časť nemôže byť vyplatená a nie je možné ho ani vrátiť. Darčekový poukaz je možné využiť iba na služby, ktoré poskytuje salón MAVIS, teda aj na zakúpenie produktov predávaných na prevádzke.
V prípade straty alebo odcudzenia poukazu nenesie salón zodpovednosť za jeho náhradu.
V prípade, že klient informuje o zrušení termínu neskôr ako 24 hodín pred termínom, bude mu účtovaný storno poplatok vo výške 50% ceny služby, ktorá sa odráta z hodnoty poukazu. V prípade, že sa klient nedostaví bez predchádzajúceho informovania, hodnota darčekového poukazu prepadne v celej výške.
Predaj kozmetických produktov
Kozmetické produkty zakúpené v salóne je možné vrátiť alebo vymeniť iba v neporušenom stave a originálnom balení do 14 dní od dátumu nákupu. Salón nezodpovedá za alergické reakcie spôsobené použitím produktov. Klienti sú povinní dôkladne prečítať zloženie produktov a konzultovať ich vhodnosť s odborníkom.
Používanie mobilných zariadení
Z dôvodu zachovania kľudnej atmosféry prosíme klientov, aby mali svoje mobilné zariadenia nastavené na tichý režim. Používanie mobilných zariadení by malo byť tiché a bez zvukových efektov. Ak je potrebné telefonovať, prosíme, aby tak klienti robili mimo priestorov salónu, pokiaľ je to možné.
Platobné podmienky
Platby v salóne sú možné v hotovosti alebo platobnou kartou. Za chyby vo výdavku zistené mimo priestorov salónu nezodpovedám. Darčekové poukazy nie je možné kombinovať s inými zľavami alebo akciami.
Zmena cien a služieb
Salón si vyhradzuje právo na zmenu cien a ponuky služieb bez predchádzajúceho upozornenia. Aktuálny cenník je vždy dostupný v salóne a na webovej stránke.
Ochrana osobných údajov
Salón spracúva osobné údaje klientov v súlade s platnými právnymi predpismi o ochrane osobných údajov. Informácie o spracúvaní údajov sú k dispozícii na vyžiadanie.
Reklamácie
Reklamačný poriadok si môžete pozrieť TU.